Выбрать страницу

Освітній курс «Побудова системної юридичної фірми» спрямований на формування у слухачів комплексного розуміння того, як влаштований юридичний бізнес, на яких стовпах будується й розвивається успішна юридична фірма.

Мета курсу - забезпечити слухачів академічними знаннями по ключових напрямках побудови юридичного бізнесу, показати їх взаємозв’язки та параметри ефективності, познайомити з практичними кейсами та дати алгоритми якісної побудови кожного напрямку в діяльності юридичної фірми.

Очікуваний результат: на основі отриманих знань слухачі зможуть розробити власну стратегію розвитку та реформувати «кульгаючі» напрями в діяльності своєї юридичної фірми для забезпечення зростання й системності в розвитку.

Курс вдруге організовує та проводить освітня платформа для юристів Leadership in Law. Перший курс був проведений в Києві 2018 року, участь в якому взяли правники з України та Білорусі.

Формат курсу: 12 програмних напрямків (блоків), 4 дні навчань.

ПРОГРАМА КУРСУ:

Блок 1: Основи побудови системного юридичного бізнесу.

  • Влаштування юридичного бізнесу;
  • Закони побудови ефективної юридичної фірми;
  • Спеціалізація, цілепокладання та позиціонування юридичної фірми;
  • Конкурентна стратегія юридичної фірми;
  • Аналіз галузей та конкурентів;
  • Конкуренти і правила побудови взаємовідносин із ними.


Блок 2: Партнерство та організаційна структура юридичної фірми.

  • Створення та управління партнерством;
  • Зони відповідальності й оцінка роботи партнерів;
  • Організаційна структура та розподіл ролей;
  • Розподіл «пирога» (моделі компенсації).


Блок 3: Управління персоналом юридичної фірми.

  • Структура, зони відповідальності та спеціалізації;
  • Делегування й оцінка ефективності персоналу;
  • Принципи побудови команди;
  • Персональні програми розвитку;
  • Принципи мотивації персоналу;
  • Кадровий резерв.


Блок 4: Портфель послуг та розвиток практик.

  • Портфель послуг юридичної фірми;
  • Розвиток практик.


Блок 5: Клієнти та продажі.

  • Вибір цільової аудиторії (таргетинг) та формування попиту;
  • Пошук нових клієнтів та управління (стимулювання) попиту;
  • Client Care й Customer Experience як кращий інструмент маркетигнгу.


Блок 6: Проектний менеджмент.

  • Управління проектами;
  • Стандарти обслуговування та культура виконання обіцянок;
  • Планування проектів;
  • Алгоритми та скрипти управління проектами;
  • Стандарти обслуговування проектів.


Блок 7: Фінанси юридичної фірми.

  • Фінансовий менеджмент юридичної фірми;
  • Ціноутворення;
  • Система обліку затрат робочого часу;
  • Оцінка рентабельності проектів і бізнесу в цілому;
  • Аналіз дохідності практик;
  • Прогнозування доходів;
  • Бюджетування діяльності компанії;
  • Контроль виконання фінансових планів та бюджету;
  • Формування резервного фонду.


Блок 8: Бренд юридичної фірми та створення цінності.

  • Who is who: розбір кейсів.
  • Бренд, продукт і бізнес-модель – стратегічний трикутник бізнесу юридичної компанії.
  • Для кого Ви працюєте? Створення цінності бренду та клієнтоорієнтований посил для цільової аудиторії.
  • Case study: історія бренду.
  • Просування бренду: канали комунікації;
  • Як підтримувати та розвивати бренд?

Блок 9: Репутація юридичної фірми.

  • Побудова та управління репутацією: планування комунікацій.
  • Управління внутрішніми комунікаціями.
  • Управління експертністю та взаємодія зі ЗМІ.
  • Присутність в рейтингах (українських, міжнародних).
  • Робота в професійних асоціаціях та бізнес-асоціаціях.
  • Етичні норми та поведінка в публічному просторі.
  • Корпоративна соціальна відповідальність (КСВ).

Блок 10: Маркетинг та маркетингові комунікації юридичної фірми.

  • Consumer journey.
  • Канали комунікацій: із оф-лайн в он-лайн.
  • Сайт юридичної фірми: типові помилки, тренди, правила. Case study.
  • Маркетинг нових та поточних клієнтів.
  • Маркетингове планування й KPI.

Блок 11: Керуючий партнер: роль та призначення.

  • Керівник – обличчя компанії;
  • Роль і призначення керуючого партнера;
  • Стратегія юридичної фірми та управління партнерством;
  • Управління репутацією: представницька функція керуючого партнера;
  • Точки зростання: управління клієнтами;
  • Управління людьми: делегування, мотивація.

Блок 12: Digital-маркетинг і графіка. SMM.

  • Жива Facebook-сторінка з любові а не за гроші;
  • SMM: вижати із соціальних мереж все.


Після погодження всіх спікерів курсу, розклад та анонс курсу буде доступний на даному сайті:
з 1 січня 2019 року.