Другий ONLINE-КУРС
«ФІНАНСИ ЮРИДИЧНОЇ ФІРМИ»
19 — 20 лютого 2022 року
2 дні занять online, 8 години практики + доступ до відео-записів
Два дні присвячені економіці юрфірми, гонорарній політиці, обрахунку «пирога» та детальному фінансовому аналізу.
Формат проведення
Дата
19 — 20 лютого 2022 року
Графік
9:30 – 14:00
Тривалість
ДЛЯ КОГО НАШ КУРС:

Для партнерів юридичних фірм (адвокатських об'єднань), самозайнятих адвокатів

Для працюючих юристів/адвокатів, які прагнуть стати партнерами або створити власну юридичну фірму (адвокатське об'єднання)
Програма курсу:
День 1: (19 лютого 2022)

9:30 – 11:00 — Економіка юрфірми у трьох складових:
• Продукт. Що насправді продаємо – час чи результат? Які з юридичних знань на сьогодні продаються краще і дорожче? Тренди юридичного «завтра», куди рухається світ?
• Процеси. Білінг, витрати, фінансовий аналіз.
• Правила гри. Собівартість, важіль, маржинальність.
11:00 – 11:30 — перерва на каву.
11:30 – 13:00 — Гонорарна політика:
• Гонорари. Погляд радника і погляд клієнта. Точки болю. Критерії ефективності.
• Тендери і комерційні пропозиції. Холодний душ ціноутворення.
• Знижки. Де межа, коли знижка починає грати проти і знижує довіру до радника?
Дискусія: 30-45 хв
• Що найбільш вразило із почутого і чому?
• Що найбільш корисне і практичне із почутого? Що саме піду і зроблю вже завтра?
• Що із почутого найбільше болить у реальності? В чому потрібна реальна допомога?
День 2: (20 лютого 2022)

9:30 – 11:00 — Обрахунок пирога:
• Фінансовий аналіз у деталях: клієнти і проєкти в цифрах, персонал і маркетинг у цифрах (звіти, показники, маркери, сигнали).
• Цифри у роботі (утилізація, маржинальність, списання, нормативи).
• Що ж, власне, пиріг, який будемо ділити?
11:00 — 11:30 — перерва на каву.
11:30 — 13:00 — Ми ділили апельсин… Ой, тобто партнерський пиріг:
• Бонусування. Заохочуємо чи ділимося? Як не продешевити? Як не обіграти себе?
• Партнерство. Дольове, зарплатне, транзитні моделі.
• Збільшення/зменшення охочих до пирога. Органічний та штучний ріст.
Дискусія: 30-45 хв
• Що найбільш вразило із почутого і чому?
• Що найбільш корисне і практичне із почутого? Що саме піду і зроблю вже завтра?
• Що із почутого найбільше болить у реальності? В чому потрібна реальна допомога?
ПЕРЕД ПОЧАТКОМ НАВЧАНЬ просимо кожного учасника відповісти:
2. Яка історія заснування практики/фірми (приміром, вийшли із вишу і створили фірму, раніше працювали у бізнесі, державних/правоохоронних/судових органах чи у юрбізі)?
3. Яка локація діяльності (де фізично знаходяться юристи) і географія послуг?
4. Які практики ключові? А які найбільш прибуткові?
5. Яка робота/продукти є типовими?
6. Яку роботу хотіли б отримувати?
7. Які додаткові знання має команда, хотіла б продавати, але не знає як?
8. Що найбільше болить із фінансових питань на сьогодні?
9. Для отримання яких знань прийшли на курс?
ВИКЛАДАЧ:

Основні компетенції Світлани включають стратегічне планування юридичного бізнесу і бюджетування його діяльності, аналіз фінансової ефективності фірми і окремих практик, розвиток адміністративної функції, автоматизацію даних і процесів.
Вона безпосередньо здійснює або координує розробку планів розвитку практик і послуг фірми, виходу на нові ринки і оцінку їх фінансової ефективності; регулярний конкурентний аналіз і роботу із розвитку бізнесу; розробку і впровадження програм клієнтської лояльності; підготовку партнерських програм і розподілу партнерського прибутку; впровадження систем мотивації персоналу і проведення атестації співробітників. Світлана забезпечує організацію і контроль роботи адміністративного підрозділу юридичної фірми (маркетинг, розвиток бізнесу, PR, фінанси і білінг, HR, секретаріат, IT).
Досвід роботи в юридичному бізнесі складає понад 16 років. Професійний шлях у консалтингу Світлана розпочала в 2004 році з посади PR-менеджера в юридичній фірмі «Шевченко Дідковський і Партнери» (сьогодні відома як Asters). Тривалий час була відповідальна за розробку і реалізацію програм з розвитку бізнесу, маркетингу і комунікацій у провідних юридичних фірмах Asters, Sayenko Kharenko, Redcliffe Partners. Має великий досвід роботи на позиції виконавчого директора у юридичних фірмах Golaw та Hillmont Partners. Впродовж понад 3-х років була партнером спеціалізованої консалтингової компанії Legal Marketing Solutions.
Світлана Лазаренко закінчила Київський національний університет імені Тараса Шевченка з дипломом магістра іноземної філології (англійська та іспанська мови), а також отримала професійну кваліфікацію зі стратегічного маркетингу в Королівському Інституті Маркетингу (Charteted Institute of Marketing, Великобританія).
ВАртість навчання й реєстрація:

Вартість: 2 970 грн. — відео та презентації
У вартість входить:

КОНТАКТИ ОРГАНІЗАТОРІВ:
ІВАН ЛЕДЧАК, куратор освітньої платформи для юристів Leadership in Law
Тел.: (097) 250-50-15
E-mail: i.ledchak@gmail.com