10-ий ювілейний ONLINE-КУРС
«ПОБУДОВА СИСТЕМНОЇ ЮРИДИЧНОЇ ФІРМИ В НОВИХ УМОВАХ»
27 — 30 січня 2022 року
15 занять online, 12 спікерів, 30 години практики + доступ до всіх відео-записів
Чотири дні ми працюватимемо над налаштуванням бізнес-процесів, маркетингу, фінансів, персоналу, проектів, оргструктури та портфелю послуг Вашої юрфірми (індивідуальної адвокатської діяльності).
Формат проведення
1,5 годинні online-заняття, 4 рази на день, 4 дні підряд в Zoom + доступ до всіх відео-записів
Дата
27 — 30 січня 2022 року
Графік
10:00 – 18:30
Тривалість
4 дні, 12 викладачів, 15 занять online, 30 годин практики + доступ до всіх відео-записів
про курс:
Online-курс «Побудова системної юридичної фірми в нових умовах» спрямований на формування у слухачів комплексного розуміння того, як налаштувати бізнес-процеси, маркетинг, фінанси, персонал, проекти, оргструктуру та портфель послуг юридичної фірми (індивідуальної адвокатської діяльності), щоб вона стала клієнтоорієнтованою та конкурентоздатною.
Мета курсу — забезпечити слухачів академічними знаннями по ключових напрямках побудови юридичного бізнесу, показати їх взаємозв’язки та параметри ефективності, познайомити з практичними кейсами та дати алгоритми якісної побудови кожного напрямку в діяльності юридичної фірми.
Очікуваний результат: на основі отриманих знань слухачі зможуть налаштувати бізнес-процеси, маркетинг, фінанси, персонал, проекти, оргструктуру та портфель послуг своєї юрфірми (індивідуальної адвокатської діяльності), щоб адаптувалися до вимог нового часу та мати можливість заробляти.
Курс вдесяте організовує та проводить освітня платформа для юристів Leadership in Law. Учасниками попередніх програм були 3100 учасників із України, Литви, Білорусії та Казахстану.
ДЛЯ КОГО НАШ КУРС:

Для АДВОКАТІВ та партнерів юридичних фірм (адвокатських об'єднань)

Для директорів (менеджерів) із розвитку, маркетингу та PR юридичних фірм (адвокатських об'єднань)

Для працюючих юристів, які прагнуть стати партнерами або створити власну юридичну фірму (адвокатське об'єднання)
ВИКЛАДАЧІ:

Тетяна Гавриш
Керуюча партнерка юридичної компанії ILF, адвокат

Юрій Хапко
Керуючий партнер Юридичної фірми TOTUM, адвокат

Богдан Яськів
Старший партнер Юридичної фірми TOTUM, адвокат, к.ю.н.

Світлана Лазаренко
Директорка із розвитку бізнесу юридичної фірми Hillmont Partners

Віталій Бурдак
Керуючий партнер Pavlenko Legal Group, адвокат

Олександра Павленко
Старший партнер Pavlenko Legal Group, адвокат

Лілія Яновська
Директорка з маркетингу Asters

Роман Ларіонов
Керуючий партнер АО GLK Partners, адвокат. Засновник Brand Design Studio

Олег Киричук
Експерт у PR та digital комунікаціях з понад 10-річним досвідом

Катерина Заславська
Директорка київського офісу юридичної компанії ILF

Олександр Берназюк
Засновник пошукової системи ZAKONONLINE.COM.UA, адвокат

Ірина Біляєва
Партнер та комерційний директор Juscutum

Анастасія Глущенко
Founder, CEO агентства стратегічного маркетингу Stasy Passion

Олександр Поліводський
Партнер Sofiya Law Firm, адвокат, к.ю.н
Програма курсу:
День 1: (27 січня 2022 року)

9:45 – 10:00 — Відкриття роботи курсу. Знайомство.
10:00 – 11:30 — навчальний модуль старшого партнера юридичної фірми TOTUM, адвоката, к.ю.н. — Богдана Яськіва. Тема: «Основи побудови системного юридичного бізнесу»:
— Влаштування юридичного бізнесу.
— Закони побудови ефективної юридичної фірми.
— Спеціалізація, цілепокладання та позиціонування юридичної фірми.
— Конкурентна стратегія юридичної фірми.
— Аналіз галузей та конкурентів.
— Конкуренти і правила побудови взаємовідносин із ними.
11:30 – 13:00 — навчальний модуль керуючої партнерки юридичної компанії ILF, адвоката — Тетяни Гавриш. Тема: «Керуючий партнер: функції, роль та призначення»:
— Керівник – обличчя компанії.
— Роль і призначення керуючого партнера.
— Стратегія юридичної фірми та управління партнерством.
— Управління репутацією: представницька функція керуючого партнера.
— Точки зростання: управління клієнтами.
— Управління людьми: делегування, мотивація.
13:00 – 14:00 — перерва на обід.
14:00 – 15:30 — навчальний модуль директорки київського офісу юридичної компанії ILF — Катерини Заславської. Тема: «Управління персоналом юридичної фірми»:
— Структура, зони відповідальності та спеціалізації.
— Делегування й оцінка ефективності персоналу.
— Принципи побудови команди.
— Персональні програми розвитку.
— Принципи мотивації персоналу.
— Кадровий резерв.
15:30 – 17:00 — навчальний модуль керуючого партнера юридичної фірми TOTUM, адвоката — Юрія Хапка. Тема: «Портфель послуг та розвиток практик» (на прикладі практики «Будівництва та капітальних інвестицій» ЮФ «ТОТУМ»):
— Портфель послуг юридичної фірми.
— Розвиток практик.
День 2: (28 січня 2022 року)

10:00 – 11:30 — навчальний модуль партнера та комерційного директора Juscutum — Ірини Біляєвої. Тема: «Клієнтський сервіс: як необхідність в розбудові юридичного бізнесу»:
— Функція Client Care, як інструмент збільшення доходів фірми.
— Формування позитивного клієнтського досвіду.
— Побудова системи клієнтського сервісу в юридичній фірмі на прикладі Юскутум.
— Інструменти клієнтського сервісу, які можливо використовувати вже завтра.
11:30 – 13:00 — навчальний модуль керуючого партнера Pavlenko Legal Group, адвоката — Віталія Бурдака. Тема: «Клієнтоорієнтованість: що це й чому вона так важлива?»:
— Що таке клієнтоорієнтованість?
— Клієнтський сервіс.
— Правила зустрічі та поводження з клієнтом.
— Правила комунікації з клієнтом (відповіді на дзвінки / електронні листи / поштову кореспонденцію).
— Завершення співпраці з клієнтом та отримання зворотнього зв’язку від клієнта.
13:00 — 14:00 — перерва на обід.
14:00 — 15:30 — навчальний модуль старшого партнера Pavlenko Legal Group, адвоката — Олександри Павленко. Тема: «Бренд юридичної фірми та створення цінності»:
— Who is who: розбір кейсів.
— Бренд, продукт і бізнес-модель – стратегічний трикутник бізнесу юридичної компанії.
— Для кого Ви працюєте? Створення цінності бренду та клієнтоорієнтований посил для цільової аудиторії.
— Case study: історія бренду.
— Просування бренду: канали комунікації.
— Як підтримувати та розвивати бренд?
15:30 — 17:00 — навчальний модуль засновника пошукової системи ZAKONONLINE.COM.UA, адвоката — Олександра Берназюка. Тема: «ІТ інновації для підвищення ефективності діяльності юридичної фірми».
День 3: (29 січня 2022 року)

10:00 – 11:30 — навчальний модуль експерта у PR та digital комунікаціях з понад 10-річним досвідом — Олега Киричука. Тема «Як юристу максимально ефективно використовувати соцмережі для розбудови особистого бренду»:
— Навіщо соцмережі юристам?
— Яку користь для бізнесу можуть принести соцмережі?
— Лайфхаки з особистого досвіду.
— Практичний кейс.
11:30 — 13:00 — навчальний модуль партнера Sofiya Law Firm, к.ю.н., адвоката — Олександра Поліводського. Тема: «Партнерство та організаційна структура юридичної фірми»:
— Створення та управління партнерством.
— Зони відповідальності й оцінка роботи партнерів.
— Організаційна структура та розподіл ролей.
— Розподіл «пирога» (моделі компенсації).
13:00 – 14:00 — перерва обід.
14:00 – 15:30 — навчальний модуль директорки із розвитку бізнесу юридичної фірми Hillmont Partners — Світлани Лазаренко. Тема: «Фінанси юридичної фірми»:
— Фінансовий менеджмент юридичної фірми.
— Ціноутворення.
— Система обліку затрат робочого часу.
— Оцінка рентабельності проектів і бізнесу в цілому.
— Аналіз дохідності практик.
— Прогнозування доходів.
— Бюджетування діяльності компанії.
— Контроль виконання фінансових планів та бюджету.
— Формування резервного фонду.
15:30 – 17:00 — навчальний модуль директорки із маркетингу Asters — Лілії Яновської. Тема: «Репутація юридичної фірми»:
— Побудова та управління репутацією: планування комунікацій.
— Управління внутрішніми комунікаціями.
— Управління експертністю та взаємодія зі ЗМІ.
— Присутність в рейтингах (українських, міжнародних).
— Робота в професійних асоціаціях та бізнес-асоціаціях.
— Етичні норми та поведінка в публічному просторі.
— Корпоративна соціальна відповідальність (КСВ).
17:00 – 19:00 — навчальний модуль керуючого партнера АО GLK Partners, адвоката, засновника Brand Design Studio — Романа Ларіонова. Тема: «Автоматизиція процесів у юридичній фірмі»:
— Найм та навчання персоналу.
— Надання послуг та управління проектами.
— Залучення клієнтів.
День 4: (30 січня 2022 року)

10:00 – 11:30 — навчальний модуль Founder, CEO агентства стратегічного маркетингу Stasy Passion — Анастасії Глущенко. Тема: «Функції маркетингу та продаж в юридичному бізнесі».
— Інструменти ровитку в юридичному бізнесі.
— Система управління та менеджмент процесу розвитку.
— Маркетингові задачі для співробітників та маркетингової команди: компетенції, підбір, управління та мотивація.
11:30 – 13:00 — навчальний модуль Founder, CEO агентства стратегічного маркетингу Stasy Passion — Анастасії Глущенко. Тема: «Стратегії та стратегічні сесії як інструмент розвитку».
— Оцінка й аудит компанії, критична оцінка продукту й торгової пропозиції компанії.
— Пошук тактичних та стратегічних цілей.
— Формування плану розвитку й визначення стратегічних векторів.
— Оцінка ефективності й підбір KPI.
— Стратегічна сесія із командою, залучення команди в роботу над розвитком компанії.
13:00 – 14:00 — перерва обід.
14:00 – 15:30 — навчальний модуль Founder, CEO агентства стратегічного маркетингу Stasy Passion — Анастасії Глущенко. Тема: «Оперативне управління процесами розвитку».
— Бізнес-процес маркетингу.
— Продажі, перемовини й система залучення клієнтів.
— Розвиток клієнтської лояльності, оцінка рівня задоволеності клієнтів.
— Сервіс-дизайн в компанії.
15:30 – 17:00 — ТРИ практичні завдання від Founder, CEO агентства стратегічного маркетингу Stasy Passion — Анастасії Глущенко, (виконання завдань передбачено в прямому ефірі).
17:00 — 17:30 — підведення підсумків, закриття програми.
складові курсу:
Блок 1: Основи побудови системного юридичного бізнесу.
- Влаштування юридичного бізнесу.
- Закони побудови ефективної юридичної фірми.
- Спеціалізація, цілепокладання та позиціонування юридичної фірми.
- Конкурентна стратегія юридичної фірми.
- Аналіз галузей та конкурентів.
- Конкуренти і правила побудови взаємовідносин із ними.
Блок 2: Партнерство та організаційна структура юридичної фірми.
- Створення та управління партнерством.
- Зони відповідальності й оцінка роботи партнерів.
- Організаційна структура та розподіл ролей.
- Розподіл «пирога» (моделі компенсації).
Блок 3: Управління персоналом юридичної фірми.
- Структура, зони відповідальності та спеціалізації.
- Делегування й оцінка ефективності персоналу.
- Принципи побудови команди.
- Персональні програми розвитку.
- Принципи мотивації персоналу.
- Кадровий резерв.
Блок 4: Портфель послуг та розвиток практик.
- Портфель послуг юридичної фірми.
- Розвиток практик.
Блок 5: Клієнти та продажі.
- Вибір цільової аудиторії (таргетинг) та формування попиту.
- Пошук нових клієнтів та управління (стимулювання) попиту.
- Client Care й Customer Experience як кращий інструмент маркетигнгу.
Блок 6: Стратегічний менеджмент.
- Розробка стратегії.
- План стратегії.
- Команда і стратегія: доведення стратегії до відома команди та виконання її згідно плану.
- Програма розвитку практик.
- Поєднання менеджменту та стратегії.
Блок 7: Фінанси юридичної фірми.
- Фінансовий менеджмент юридичної фірми.
- Ціноутворення.
- Система обліку затрат робочого часу.
- Оцінка рентабельності проектів і бізнесу в цілому.
- Аналіз дохідності практик.
- Прогнозування доходів.
- Бюджетування діяльності компанії.
- Контроль виконання фінансових планів та бюджету.
- Формування резервного фонду.
Блок 8: Бренд юридичної фірми та створення цінності.
- Who is who: розбір кейсів.
- Бренд, продукт і бізнес-модель – стратегічний трикутник бізнесу юридичної компанії.
- Для кого Ви працюєте? Створення цінності бренду та клієнтоорієнтований посил для цільової аудиторії.
- Case study: історія бренду.
- Просування бренду: канали комунікації;
- Як підтримувати та розвивати бренд?
Блок 9: Репутація юридичної фірми.
- Побудова та управління репутацією: планування комунікацій.
- Управління внутрішніми комунікаціями.
- Управління експертністю та взаємодія зі ЗМІ.
- Присутність в рейтингах (українських, міжнародних).
- Робота в професійних асоціаціях та бізнес-асоціаціях.
- Етичні норми та поведінка в публічному просторі.
- Корпоративна соціальна відповідальність (КСВ).
Блок 10: Маркетолог та продажі в юридичній фірмі.
- Особливе положення: місце маркетинг-відділу в системі продаж.
- Маркетинг тільки витрат? Цінність маркетингу в юридичній фірмі.
- Що робити, щоб у Ваших маркетологів виходило залучати клієнтів.
Блок 11: Керуючий партнер: функції, роль та призначення.
- Керівник – обличчя компанії.
- Роль і призначення керуючого партнера.
- Стратегія юридичної фірми та управління партнерством.
- Управління репутацією: представницька функція керуючого партнера.
- Точки зростання: управління клієнтами.
- Управління людьми: делегування, мотивація.
Блок 12: Клієнтоорієнтованість.
- Що таке клієнтоорієнтованість?
- Клієнтський сервіс.
- Правила зустрічі та поводження з клієнтом.
- Правила комунікації з клієнтом (відповіді на дзвінки / електронні листи / поштову кореспонденцію).
- Завершення співпраці з клієнтом та отримання зворотнього зв’язку від клієнта.
ВАртість навчання й реєстрація:

Вартість: 2 970 грн.
У вартість входить:
15 занять online, 12 спікерів, 30 години практики
Виконання практичних завдань
Безстроковий доступ до всіх відео-записів (15 відео-записів)
Диплом про проходження курсу

КОНТАКТИ ОРГАНІЗАТОРІВ:
ІВАН ЛЕДЧАК, куратор освітньої платформи для юристів Leadership in Law