КУРС ДЛЯ ЮРБІЗНЕСУ | Leadership in Law

9-ий ONLINE-КУРС

«ПОБУДОВА СИСТЕМНОЇ ЮРИДИЧНОЇ ФІРМИ В НОВИХ УМОВАХ»

7 — 10 жовтня 2021 року

20 занять online, 20 спікерів, 30 години практики + доступ до всіх відео-записів

Чотири дні ми працюватимемо над налаштуванням бізнес-процесів, маркетингу, фінансів, персоналу, проектів, оргструктури та портфелю послуг Вашої юрфірми (індивідуальної адвокатської діяльності).

Формат проведення

1,5 годинні online-заняття, 5 разів на день, 4 дні підряд в Zoom + доступ до всіх відео-записів

Дата

7 — 10 жовтня 2021 року
}

Графік

четвер, п’ятниця, субота та неділя
10:00 – 18:30

Тривалість

4 дні, 20 викладачів, 30 занять online, 30 годин практики + доступ до всіх відео-записів
Для підвищення ефективності роботи учасникам курсу рекомендується попередньо зазначити організаторам перелік питань, які Вас цікавлять в online-анкеті під час реєстрації. Також просимо зазначити спеціалізацію юридичної фірми (адвокатського об’єднання), яка делегує учасника.

про курс:

Online-курс «Побудова системної юридичної фірми в нових умовах» спрямований на формування у слухачів комплексного розуміння того, як налаштувати бізнес-процеси, маркетинг, фінанси, персонал, проекти, оргструктуру та портфель послуг юридичної фірми (індивідуальної адвокатської діяльності), щоб вона стала клієнтоорієнтованою та конкурентоздатною.

Мета курсу забезпечити слухачів академічними знаннями по ключових напрямках побудови юридичного бізнесу, показати їх взаємозв’язки та параметри ефективності, познайомити з практичними кейсами та дати алгоритми якісної побудови кожного напрямку в діяльності юридичної фірми.

Очікуваний результат: на основі отриманих знань слухачі зможуть налаштувати бізнес-процеси, маркетинг, фінанси, персонал, проекти, оргструктуру та портфель послуг своєї юрфірми (індивідуальної адвокатської діяльності), щоб адаптувалися до вимог нового часу та мати можливість заробляти.

Курс вдев’яте організовує та проводить освітня платформа для юристів Leadership in Law. Учасниками попередніх програм були 2700 учасників із України, Литви та Білорусії.

ДЛЯ КОГО НАШ КУРС:

Для АДВОКАТІВ та партнерів юридичних фірм (адвокатських об'єднань)

Для директорів (менеджерів) із розвитку, маркетингу та PR юридичних фірм (адвокатських об'єднань)

Для працюючих юристів, які прагнуть стати партнерами або створити власну юридичну фірму (адвокатське об'єднання)

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПАРТНЕР програми:

ВИКЛАДАЧІ:

Тетяна Гавриш

Тетяна Гавриш

Керуюча партнерка юридичної компанії ILF, адвокат

Юрій Хапко

Юрій Хапко

Керуючий партнер Юридичної фірми TOTUM, адвокат

Богдан Яськів

Богдан Яськів

Старший партнер Юридичної фірми TOTUM, адвокат, к.ю.н.

Наталія Ульянова

Наталія Ульянова

Засновник та директор UNA//PARTNERS (Україна), співзасновник громадської організації "РЕ-КЛАЙМЕТ" (Україна)

Віталій Бурдак

Віталій Бурдак

Керуючий партнер Pavlenko Legal Group, адвокат

Михайло Дубинський

Михайло Дубинський

Керуючий партнер патентно-юридичної агенції "Дубинський і Ошарова", адвокат. Доктор філософії в галузі права

Юрій Петренко

Юрій Петренко

Керуючий партнер ADER HABER, адвокат, Заслужений юрист України

Олександр Поліводський

Олександр Поліводський

Партнер Sofiya Law Firm, адвокат, к.ю.н

Віктор Мороз

Віктор Мороз

Керуючий партнер адвокатського об'єднання Suprema Lex, адвокат

Олександр Берназюк

Олександр Берназюк

Засновник пошукової системи ZAKONONLINE.COM.UA, адвокат

Олег Киричук

Олег Киричук

PR-координатор Юридичної фірми Asters

Олена Пархоменко

Олена Пархоменко

Незалежний маркетинг-стратег, авторка подкасту про digital-маркетинг для юристів "Включите свет"

Катерина Заславська

Катерина Заславська

Директорка київського офісу юридичної компанії ILF

Вікторія Єсауленко

Вікторія Єсауленко

Директорка із маркетингу юридичної фірми Asters

Анастасія Глущенко

Анастасія Глущенко

Founder, CEO агентства стратегічного маркетингу Stasy Passion

Світлана Лебеденко

Світлана Лебеденко

Юридичний радник ПрАТ "Філіп Морріс Україна"

Вікторія Кулакова

Вікторія Кулакова

Старший PR - та маркетинг менеджер EQUITY

Перелік Викладачів буде доповнюватися! Слідкуйте за новинами на сайті.

Програма курсу:

День 1: (7 жовтня 2021 року)

9:45 – 10:00 — Відкриття роботи курсу. Знайомство.

10:00 – 11:30 — навчальний модуль старшого партнера юридичної фірми TOTUM, адвоката, к.ю.н. — Богдана Яськіва. Тема: «Основи побудови системного юридичного бізнесу».

11:30 – 13:00 — навчальний модуль керуючої партнерки юридичної компанії ILF, адвокатаТетяни Гавриш. Тема: «Керуючий партнер: функції, роль та призначення».

13:00 — 14:00 — перерва на обід.

14:00 – 15:30 — навчальний модуль директорки київського офісу юридичної компанії ILF — Катерини Заславської. Модуль: «8 (не)очевидних лайфхаків з управління персоналом: як налаштувати систему та отримати результат?».

15:30 – 17:00 — навчальний модуль керуючого партнера Pavlenko Legal Group, адвоката — Віталія Бурдака. Тема: «Клієнтоорієнтованість: що це таке й для чого вона потрібна».

17:00 — 18:30 — навчальний модуль директорки із маркетингу юридичної фірми Asters — Вікторії Єсауленко. Тема: «Як маркетинг впливає на прибуток юриста: лайфхаки від маркетолога лідера ринку».

18:30 — 20:00 — навчальний модуль партнера Sofiya Law Firm, к.ю.н., адвоката — Олександра Поліводського. Тема: «Партнерство та організаційна структура юридичної фірми».

День 2: (8 жовтня 2021 року)

10:00 – 11:30 — навчальний модуль керуючого партнера юридичної фірми TOTUM, адвоката — Юрія Хапка. Тема: «Бізнес-девелопмент через призму автоматизації».

11:30 — 13:00 — навчальний модуль керуючого партнера ADER HABER, адвоката, Заслуженого юриста України — Юрія Петренка. Тема: «Клієнтоорієнтованість».

13:00 — 14:00 — перерва на обід.

14:00 — 15:30 — навчальний модуль PR-координатора юридичної фірми Asters — Олега Киричука. Тема: «Як юристу максимально ефективно використовувати соцмережі для розбудови особистого бренду». + практичне завдання.

15:30 — 17:00 — навчальний модуль керуючого партнера адвокатського об’єднання Suprema Lex, адвокатаВіктора Мороза. Тема: «Портфель послуг та розвиток практик» (кейс на прикладі практики «Сімейне право»).

17:00 – 18:30 — викладач уточнюється. Тема: «Фінанси юридичної фірми».

День 3: (9 жовтня 2021 року)

10:00 – 11:30 — навчальний модуль керуючого партнера патентно-юридичної агенції «Дубинський і Ошарова», адвоката, доктора філософії в галузі права — Михайла Дубинського. Тема: «Портфель послуг та розвиток практик» (кейс на прикладі практики «Права інтелектуальної власності»).

11:30 — 13:00 — навчальний модуль юридичного радника ПрАТ «Філіп Морріс Україна» — Світлани Лебеденко. Тема: «Як утримати клієнта? Інсайти від корпорацій».

13:00 – 14:00 — перерва обід.

14:00 – 15:30 — навчальний модуль старшого PR — та маркетинг менеджера EQUITY — Вікторії Кулакової. Тема: «Репутація юридичної фірми»

15:30 – 17:00 — навчальний модуль засновника та директора UNA//PARTNERS (Україна), співзасновника громадської організації «РЕ-КЛАЙМЕТ» (Україна) — Наталії Ульянової. Тема: «Масштабування та розвиток юридичного бізнесу. Як зробити портфель практики актуальним сьогоденню». 

17:00 – 18:30 — навчальний модуль засновника пошукової системи ZAKONONLINE.COM.UA, адвоката — Олександра Берназюка. Тема: «ІТ інновації для підвищення ефективності діяльності юридичної фірми».

День 4: (10 жовтня 2021 року)

10:00 – 11:30 — навчальний модуль незалежного маркетинг-стратега, авторки подкасту про digital-маркетинг для юристів «Включите свет» — Олени Пархоменко. Тема: «Маркетинг в юрфірмі в еру Customer Experience» + практичне завдання.

11:30 – 13:00 — навчальний модуль незалежного маркетинг-стратега, авторки подкасту про digital-маркетинг для юристів «Включите свет» — Олени Пархоменко. Тема: «Бренд юридичної фірми та створення цінності» + практичне завдання. 

13:00 – 14:00 — перерва обід.

14:00 – 15:30 — навчальний модуль Founder, CEO агентства стратегічного маркетингу Stasy Passion — Анастасії Глущенко. Тема: «Побудова маркетингової функції в юридичній компанії» + практичне завдання.

15:30 — 16:00 — підведення підсумків, закриття програми

складові курсу:

Блок 1: Основи побудови системного юридичного бізнесу.

  • Влаштування юридичного бізнесу;
  • Закони побудови ефективної юридичної фірми;
  • Спеціалізація, цілепокладання та позиціонування юридичної фірми;
  • Конкурентна стратегія юридичної фірми;
  • Аналіз галузей та конкурентів;
  • Конкуренти і правила побудови взаємовідносин із ними.

Блок 2: Партнерство та організаційна структура юридичної фірми.

  • Створення та управління партнерством;
  • Зони відповідальності й оцінка роботи партнерів;
  • Організаційна структура та розподіл ролей;
  • Розподіл «пирога» (моделі компенсації).

Блок 3: Управління персоналом юридичної фірми.

  • Структура, зони відповідальності та спеціалізації;
  • Делегування й оцінка ефективності персоналу;
  • Принципи побудови команди;
  • Персональні програми розвитку;
  • Принципи мотивації персоналу;
  • Кадровий резерв

Блок 4: Портфель послуг та розвиток практик.

  • Портфель послуг юридичної фірми;
  • Розвиток практик.

Блок 5: Клієнти та продажі.

  • Вибір цільової аудиторії (таргетинг) та формування попиту;
  • Пошук нових клієнтів та управління (стимулювання) попиту;
  • Client Care й Customer Experience як кращий інструмент маркетигнгу.

Блок 6: Стратегічний менеджмент.

  • Розробка стратегії;
  • План стратегії;
  • Команда і стратегія: доведення стратегії до відома команди та виконання її згідно плану;
  • Програма розвитку практик;
  • Поєднання менеджменту та стратегії.

Блок 7: Фінанси юридичної фірми.

  • Фінансовий менеджмент юридичної фірми;
  • Ціноутворення;
  • Система обліку затрат робочого часу;
  • Оцінка рентабельності проектів і бізнесу в цілому;
  • Аналіз дохідності практик;
  • Прогнозування доходів;
  • Бюджетування діяльності компанії;
  • Контроль виконання фінансових планів та бюджету;
  • Формування резервного фонду.

Блок 8: Бренд юридичної фірми та створення цінності.

  • Who is who: розбір кейсів.
  • Бренд, продукт і бізнес-модель – стратегічний трикутник бізнесу юридичної компанії.
  • Для кого Ви працюєте? Створення цінності бренду та клієнтоорієнтований посил для цільової аудиторії.
  • Case study: історія бренду.
  • Просування бренду: канали комунікації;
  • Як підтримувати та розвивати бренд?

Блок 9: Репутація юридичної фірми.

  • Побудова та управління репутацією: планування комунікацій.
  • Управління внутрішніми комунікаціями.
  • Управління експертністю та взаємодія зі ЗМІ.
  • Присутність в рейтингах (українських, міжнародних).
  • Робота в професійних асоціаціях та бізнес-асоціаціях.
  • Етичні норми та поведінка в публічному просторі.
  • Корпоративна соціальна відповідальність (КСВ).

Блок 10: Маркетолог та продажі в юридичній фірмі.

  • Особливе положення: місце маркетинг-відділу в системі продаж.
  • Маркетинг тільки витрат? Цінність маркетингу в юридичній фірмі.
  • Що робити, щоб у Ваших маркетологів виходило залучати клієнтів.

Блок 11: Керуючий партнер: функції, роль та призначення.

  • Керівник – обличчя компанії;
  • Роль і призначення керуючого партнера;
  • Стратегія юридичної фірми та управління партнерством;
  • Управління репутацією: представницька функція керуючого партнера;
  • Точки зростання: управління клієнтами;
  • Управління людьми: делегування, мотивація.

Блок 12: Клієнтоорієнтованість.

  • Що таке клієнтоорієнтованість?
  • Клієнтський сервіс;
  • Правила зустрічі та поводження з клієнтом;
  • Правила комунікації з клієнтом (відповіді на дзвінки / електронні листи / поштову кореспонденцію);
  • Завершення співпраці з клієнтом та отримання зворотнього зв’язку від клієнта.

ВАртість навчання й реєстрація:

5700 грн. при реєстрації та оплаті з 7.09 по 7.10.2021


У вартість входить:

20 занять online, 20 спікерів, 30 години практики
Виконання практичних завдань
Безстроковий доступ до всіх відео-записів (20 відео-записів)
Диплом про проходження курсу

КОНТАКТИ ОРГАНІЗАТОРІВ:

ІВАН ЛЕДЧАК, куратор освітньої платформи для юристів Leadership in Law

Тел.: +38 (097) 250-50-15
E-mail: i.ledchak@gmail.com